Pokud jste do vašeho poštovního klienta stáhli email "bez přílohy", ačkoliv odesílatel zprávy přílohu potvrdil, není příčina na našem poštovním serveru. Příčina je ve formátu odeslaného mailu z poštovního klienta Microsoft Outlook/Microsof Exchange - tedy u odesílatele emailu.
Při určitém nastavení je email odeslán Outlookem ve formátu winmail.dat. Tento formát pak poštovní klient příjemce (pokud nejde také o Outlook) nedokáže zpětně dekódovat a korektně tak zobrazit přiložené soubory. Jde přitom i o poštovní klienty Outlook Express nebo Microsoft Mail. Řešení je následují
1. Ověření, zda email obsahuje přílohu
2. Použití webmailu pro prohlížení emailu s přílohou winmail.dat
3. Nastavení Microsoft Outlooku 2007
a) nastavení pro klienta
b) nastavení pro konrétní adresu
4. Nastavení Outlook 2010
5. nastavení Microsoft Exchange
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add st@grhosting.cz to your trusted senders list in your email software.